Alle Accell-merken onder één naam

Accell Nederland is DST-deelnemer van het eerste uur en actief met het optimaliseren van het gebruik van het platform. In dat kader past de strategie om het rechtstreeks leveren van artikeldata aan individuele partijen en kassasystemen langzaam af te bouwen. Accell Nederland gaat de artikeldata van de verschillende merken zo veel mogelijk via DST laten lopen.

Onnodig tijd verliezen
Accell Nederland vindt het belangrijk dat artikeldata volgens dezelfde standaard via één kanaal, DST, worden geleverd. Jos de Winter van de Accell Group: “Pas dan wordt de automatisering optimaal, worden dubbele handelingen voorkomen en zijn data 100% actueel en betrouwbaar. Voor dealers is DST ideaal. De dealer behoeft geen tijd verliezen met data. Die moet bezig zijn met verkoop en met het optimaliseren van de winkel. En niet onnodig tijd verliezen met het aanmaken van artikelcodes. Goede data is de basis voor veel activiteiten zoals kassabon, factuur niet te vergeten scannen van artikelen. Met artikeldata uit DST gaat veel automatisch. Dat scheelt de dealer enorm veel tijd.”

Elke POS-leverancier kan de aansluiting met DST maken. Informeer ernaar bij uw eigen kassaleverancier.

Onder één naam in DST
De bekendste Nederlandse fietsmerken van de Accell Group zijn Batavus, Sparta, Loeki en Koga. Daarnaast is er Juncker Bike Parts, de onderneming die zich volledig op de accessoires en onderdelen concentreert. Sinds januari 2014 vallen zij onder één onderneming: Accell Nederland. In DST zijn de deelnemende merken plus Juncker voortaan allemaal onder Accell Nederland te vinden en niet meer als individuele merken.