RAI Vereniging: innovatie is onmisbaar

De afdeling Fietsen van RAI Vereniging participeert vanaf het begin van de oprichting in DST. Volgens Sacha Boedijn, secretaris afdeling Fietsen, sluit DST aan precies aan bij de doelstellingen van de vereniging: lobby, belangenbehartiging, communicatie en uitwisselen van technische informatie.

“RAI Vereniging behartigt de belangen van de fabrikanten en importeurs in de tweewielerbranche. Innovatie is onmisbaar in een digitaal tijdperk waar snelheid, gemak en efficiency steeds belangrijker zijn geworden. DST is opgericht om die innovatie in de totale tweewielerbranche naar een hoger niveau te brengen. Het gebruik van DST levert de individuele leverancier tal van voordelen op, zoals snelheid, gemak, het voorkomen fouten en vertraging en het stroomlijnen van data. Zo levert de investering ook een kostenbesparing op.”

Met 32 leveranciers vertegenwoordig RAI Vereniging zo’n 80% van de branche. Boedijn: “Die informeren we over het wie, wat en waarom van DST. Door collectief DST te gebruiken kun je de klant beter bedienen. Dat maakt de hele branche sterker.”